Jalan-jalan :6





Tadi aku pegi ikot mak aku. Pegi ukur baju raya dekat pasar peladang. Al-maklumlah tak lama lagi dah nak puasa. Takut tak sempat. Siap hari bulan raya aku pakai baju tahun lepas T_T Then, pegi Midas Mart. Baru jea bukak. Beli baju dekat ELH. Baju dekat situ semua murah-murah. Tak sampai Rm20. Macam harga dekat pasar malam. Harga paling murah di Malaysia. Kedai tu tak femes. Aku beli seluar aladdin, dress pendek, dengan singlet top. Tu jea kod. Pastu, jalan-jalan dekat situ. Ade persembahan orang kurang upaya dari Sekolah Rendah Princess Elizabeth. Diorang ne sume berbakat besar. Kalah suara aku :P Perasan tak sudah-sudah. Haihh == Kalau korang nak tahu Aliff Aziz pon sekolah dekat Princess Elizabeth jugak tau. Then, lunch dekat Midas jugak. Pastu, pegi Jakel. Ade sell. Mak aku nak beli kain untuk tudung. Then, aku tersempak dengan budak impian emas. Aku buat dunno jea. Aku tak rapat sangat dengan dea. Da lah mase tu aku pakai simple-simpe jea. Mak aku cakap nak hantar nenek jea. Dengan tudung aku yang senget tu. LOL. Pakai seliper jea. Muaha. 


Semalam nampak budak sesi pagi. Pakai beg angry bird. Awww !. omeeeeeeeel gilaaaaaaaa !. Wana kuning pulak tu. Nanti aku nak suro mak aku belikan lah dekat internet. hihi. Kbai ♥ 

0 ♥ (s):