Aku kayaaaa ! :P


Semalam mak aku cakap mulai peperiksaan akan datang ne. Kene buat sungguh-sugguh. Kalau bole ada peningkatan. Kalau dapat A = RM200. B = 50. C = 10. Kalau aku dapat 10 A. Dah 2000. Kayalah aku. LOLZ.  Baru semanggat sikit nak belajar :P Aku bole beli Canon dslr, Fixie, Supra, Samsung Galaxy Tab, Ipad, blackbery lagi-lagi ape haa ?. Takpun aku bole hangout dengan member aku. Weee ~ Bestnyewwww. Bile lah nak dapat semua tu ?. Pastu, sape basuh bilik air, kemas baju, kemas ape-ape yang patut. Dapat RM1. 5 kali basuh RM5. Sikit-sikit lama-lama lagi bukit. Mak aku sengaja jea buat macam tu. Sebab aku memang malas nak basuh bilik air, kemas baju. Kadang-kadang kalau aku malas sangat. Aku campak jea. Huahuahua. Asalkan masuk. Hebad tak aku ? Trolololo ~ :P



2 ♥ (s):

♥ I'm Pretty Clumsy ♥ said...

nnt belnje la k HAHAH

ツTyra ツ said...

bole bole bole. saya belanja. awak bayar :D amacam ? ^^