Larian 1 sukan 1 murid 1 Malaysia + Report Card




Harini ade larian sentakkan. 1 sukan 1 murid 1 Malaysia. Dapat + 17 merit dengan sijil sekali. Sape pegi ?. Angkat kaki. Aku pon tak pegi. Malas wehh. Buat penat jea. LOL. Dah penat-penat lari. Pastu, balik rumah kene marah dengan parent. Faham-faham jea lahh result aku. Aku tak sepandai macam kau. Otak kau geliga. Semalam aku dah plan dengan mak dengan terapi dah teliti. Ceh ceh. Act, ayah aku tak tahu pon yang harni ade amek report card. Kalau tak. Mampos aku -.- Aku dah cuba yang terbaik. Hakikatnya, aku banyak yang fail. Dah lah soalan yang susah-susah belaka. Kalau ayah aku yang amek. Mampos aku. Tak pasal-pasal dekat situ jugak dea marah-marah aku. Ayah aku bukannya kira dekat mana pon. Malu lah. Depan orang ramai. Tak silap hari bulan datang sekolah kena ejek dengan kawann -.- Susah betol dapat ayah macam tu. Balik rumah nanti kena marah lagi. Kena belajar 24 hours. Baca sampai dapat. Kalau tak jangan harap nak tido.


Nak tukatr url. Url ape yang best ?

0 ♥ (s):