Aku macam orang cina ?


Salam. Yeahh !. Harini aku tak tuisen dengan kelas piano. Sebab aku semalam tidur rumah nenek. sayasukasayasuka. Tadi aku pegi Angsana. Then , masa makan dekat mc'd. Ada sorang cina ne. Dea cakap muka aku macam cina. Puteh melepak. Mak aku cakap aku puteh macam telur. Ramai orang cakap aku macam orang cina. Kawan aku cakap , kalau masa ramadhan. Kalau aku pakai seluar pendek. Sume pendek laa. Dah pakai seluar kentot. Tentu laa free hair. Pastu , beli makanan ke minuman ke. Mesti orang tu percaya. Wakaka !. Tapi , aku tak sejahat macam tu xD Pastu ,  Mak aku nak beli present untuk anak mak uda. Then , balik rumah nenek yang dekat baru enam. Beriadah. Pastu , gerak pegi rumah mak uda. Nak tengok anak dea. Baru bersalin. Sambil-sambil tu aku online. Then , balik rumah nenek. Tidur sana :)

6 ♥ (s):

Farid Casablancas said...

Sama macam saya.. Orang cina tak kata saya macam cina tp macam JEPUN :D Sebab saya lagi putih dari diorg :D

ツTyra ツ said...

@Farid Casablancas

Yeah !. kte sama lah. give me five ;DD awk MCM org jepun. sye MCM org cine ;)

Mai said...

hhahahhaha..pape je la :)
btw nice blog miss tyra! Loike pink!

Cik Riben said...

Waaaaa..sesat lagi kat blog ciut miut ni :)

ツTyra ツ said...

@Mai Yee

hehe. mencarut suda xD btw , tengs ;DD i loike pink too !

ツTyra ツ said...

@Cik Riben

lain kali sesat lagi okeh ;) ekekeke