Cuba tengok !




Salam. Yeye !. Blog aku dah ada image title sidebar !. Oke tak ?. Aku rasa tak okeh. Tengok laa ada yang besar ada yang kecik. Besar kecik besar kecik aku tengok o.O Kahkahkah. Cacat suda xD Aku buat dekat photoscape dengan gimp 2. Ne membuat aku bertambah suka dengan photoscape dengan gimp 2. Dah tak payah nak guna photoshop. Aku pon tak berapa reti guna photoshop :)

Cuba tengok snow tu. Cantik kan. Ada gambar love :) Nak macam tu ?. Aku tempah dekat blog cantik. Bole amek dekat sini. Jangan main amek jea. Sebelum nak amek tu comment dulu. Aku ada requrest portrait doodle dekat kak manish. Tapi, semalam kaka manish dah requests closed. Kalau kak manish bukak lagi request. Bole laa engkau requrest :) Tak sabar nak tengok. Portrait doodle bakal menjadi milik aku. Muhaha :P * sila jeles xD

0 ♥ (s):