Tag lagi dan lagi



Heyy. Sekarang dah pagi. Aku belom tido lagi. Lapar laa. Dekat bawah takde pape. Harini aku dapat tag lagi. Minggu nih. Paleng banyak orang bagi tag. Temaseh yea. Oke. Tag ni dari Eiqa. Thanks awak !. Jom




1. Sila beritahu nama penuh kamu.
Athirah binti Mohammad Amin same dgn name ic 

2. Kamu suka warna pink tak?
Dulu tak suka sebab warne dea same dgn warne pig. Agaga. Sekarang sukaa laa :) 

3. Kalau kamu ditakdirkan bertemu dengan si pemberi taggie ni apa kamu nak cakap dengan dia?
Aku nak cakap terima kaseh sebab lagi tag ni :) Kalau boleh nak jumpe dea sekali. Boleh kann ?.

4. Siapa paling comel? MaherZain atau kamu?
Mestilah aku. HAHA.

5. Mana lagi sedap, kek atau ais krim?
 Of coz Ais krim :)

6. Bila tarikh lahir si pemberi taggie ni? ( Kalau kamu ingat, kamu memang hebat! )
Err. Tuh aku tak tahu.Yang aku tahu dea same umo dengan aku.

7. Ain Maisarah, siapakah dia?
Penulis buku novel :)

8. Ceritakan sejarah kamu membuat belog. Ikutlah sampai perenggan pun.
Err. Aku tak ingat laa. Hehe. Banyak makan semut meh XD

9. Apabila hari jadi kamu, kamu nak saya ( pemberi taggie ini ) beri apa kat kamu?
Canon DSLR wish cukop laa.

10. Taggie ni ada sepuluh soalan jadi wajib tag sepuluh orang ya !


-  Miezah
- Ziqah
- Iya
- Ogy
- Sys Haryani
- Sys Tyra
- Sys Miya
- Sys Mimmie
- Sys Cici
- Una








0 ♥ (s):