Contest Blog Paling Kawaii





Heyy. Harini aku masuk contest blog paling kawaii. Yang dianjurkan oleh Sys Syamira. Blog aku tak kawaii langsong kann. Aku dah tahu. Tak payah nak cakap lagi :P Aku masuk nih saje² jea. Mane laa tahu ade rezeki. Kan betul takk ?. Ngee ~  Aku tanak bebel memanjang. Jom tengok syarat-syratnye. 


* Aku copy paste jea syarat-syaratnye. HAHA :P 



 Yang pertama sekali , korang wajib ada blog .
 Follow blog aku ni supaya bila aku update apa², korang akan tau .Senang kan mcm tu ?
 Like fanpage blog ini di Facebook
 Buat satu entry bertajuk Kontest Blog Paling Kawaii dan link kan terus pada blog saya atau link entry kontest ini . Ambil gambar di atas ni sekali .
 Bila dah buat , sila comment di ruangan comment di bawah . Jangan ngade² comment kat tempat lain pulak :P
 Kemudian tag 4 orang blogger lain .



 Aku tag semua orang yang nak masok Contest nih :)


0 ♥ (s):