First time beb banggun pukol 5 pg :)



Heyy. Harini aku tido rumah nenek lagi :) Actually, aku balik harini. Tapi, ayah dgn Azri pegi Muar. So, dekat rumah aman. Takde orang. Then, nenek ajak mama tido sini :) Esok baru aku balik. And, esok aku nak beli barang sekolah :( Dekat bundle Angsana :) Maybe.

Semalam aku tido dekat batu enam. Pehh !. Banyak nyamuk gile. Aku tak boleh tido. Asyik garok sane garok sini. Gatal beb. Aku garok dah macam berok dah. HAHA. Tak aman aku nak tido :( Asyik terjage aje :( First time beb aku banggun pukol 5 pagi. Awal gile kann.


Aku baru jea beli photoshop element 9. Photoshop nih same ea dgn photoshop yang biase ?. 

4 ♥ (s):

Cik_Shiqah said...

alah biasa la tuh.
tpi kt kg la pling best! hehe :D

ツTyra ツ said...

@Cik_Shiqah

dkt kg tak byk nyamuk cgt. dkt batu enam mak aii, tak boleh nak ckp.

noa said...

nyamuk jantan ar tu huhuhuhu

ツTyra ツ said...

@nora

ouh. patot laa. nyamuk pon ade jantan dgn betine ke ?. tatau plk. ngeh ngeh :)