Beli barang sekolah



Heyy. Tadi aku pegi bundle Angsana. Aku beli barang sekolah. Aku just beli beg dengan kasot jea. Rambang mate aku beb. Aku nak ni. Tapi, ade yang lagi cantik. Last-last aku beli beg brand Silver Planet punye. Jalur-jalur. Warne coklat pekat. Actually, aku nak warne hitam. Tapi, takde stock.

Kasot pulak. Kasot yang bertali. Brand converse. Mahal gile siak. Tuh jea yang aku beli. Yang lain blom lagi. Minggu depan kott. Then, nenek ajak pegi Nusajaya. Jauh gile. Tempat die macam dekat Putrajaya versi JB punye. Tapi,belom siap. 2020 baru siap kott. Ngeh ngeh. Idk laa :)

Kan ade tasik kann. Dekat situ ramai orang mancing buaya ikan. Sebelah tasik tuh, Singapore. Dekat gile. Patot laa berpagar. Pastu, pegi makan pulak dekat Singgora. Area Mutiara Rini :) Tahu kann ?. Kalau tak tahu diam jea. Ngeh ngeh x)



Waa, tak sabarnye nak tunggu minggu depan :)

0 ♥ (s):