Pekse dah habis ! hooray !



Assalamualaikum. Mid year test dah tamat !. Hooray !. Balik jea. Ramai simbah air , baling telur , baling tepung &  baling glodust.  Mentang-mentang dah merdeka. Nasib baik aku tak kene. Kalau tak. Memang nak kene. So, cuti dua minggu pergi mane ?. Aku duduk rumah , sambil buat homework T.T Membosankan. Aku plan nak pegi starhill dengan member. Tengok dulu r , kalau mak aku bagi lampu hijau. Takut r. Kalau ade subjek yang fail. Kene demerit -15 satu subjek yang gagal. Lagi-lagi math dua. susah bagai nak rak. Ada 3 soalan aku belum siap. Sume aku main hentam. Aku dah study. Bila nak jawab BLANK sume. So, doakan aku supaya semua subjek lulus. Amennn ~  Aku dah takde idea nak tulis ape lagi :P OTAK BLANK !.


Keyboard dah rosak. Susah nak tekan -.-"

3 ♥ (s):

dreary dreamx said...

bila nak repair lappy :p

iffah said...

betul-2 , math 2 susah gilaa

ツTyra ツ said...

@minnie chan

hoho!. tatau lagi :] lagi pon rosak siket jea :P