Kelas roti

Salam. Aku baru balik dari kelas roti. Macam-macam roti aku boleh buat *riak sudah :x Tapi , antara roti yang aku suka roti tuna , pizza dengan roti inti. Sedap. Tidak sama sekali menggunakan mesin. Guna tangan sepenuhnya. Tu yang penat. Nak tengok tak roti yang aku buat *nampak beno menipunye xD

Tadaaa !


Kompom korang terliur tengok gambar ne. Nak tak ?. Aku buatkan. Kalau nak buat laa sendiri. Muhaha. Kena tipu hidup-hidup :P Hehe. Gurau jea. Kalau nak boleh order dekat sini. Tapi , belum bukak tempahan lagi. Kalau dah nanti aku bagi tahu. Then , pegi rumah nenek. lek lek sekejap. Pastu , cari kedai alat tulis. Banyak yang tutup. Harini kan hari ahad. Hari minggu. Terpaksalah pegi jauh sedikit. Pegi dekat Setia Tropika. Then , balik rumah laa dherr. Kaki aku sakit. Tadi berdiri lama sangat :P Sampai sekarang rasa sakit ada lagi. 

Ergh !. Apa pasal tak boleh tengok cerita NSN. Nak tengok jugak cerita Never Say Never !

4 ♥ (s):

Cik Yana said...

Belanja cik Yana roti2 tu boleh? hehehe~

Lots of Love,
Cik Yana

ツTyra ツ said...

@Cik Yana

bole saje. tpi , kne kasi duit dulu
--'

Bella One ♥ said...

nampak sedappp.
nak2 jugak ! :D

ツTyra ツ said...

@Bella One ♥

nak beli sendiri :P