Budak form 1 curik kasut mahal aku ! T^T


Salam. SHIT betol laa !. Kasut sekolah aku kena curi dengan budak form 1. Baru masuk form 1. Tak sampai setahun. Nak tunjuk belang dea tu. Mak bapak kau tak ajar ape ?! Nama jea ISLAM tapi , perangai macam BAPAK SETAN !. Miskin gila sampai nak curik kasut aku pehal ?!. Macam bagus pulak kau. Kau pegi surau semata-mata nak curik kasut orang. WTF laa weh !. Dala kasut aku mahal. Kasut kau dah kotor.

 Pastu , nak tukar dengan aku pulak !. Aku tahu r kasut aku cantik. Tak macam kasut kau dala buruk pastu , kotor pulak tu !. HOY BUDAK PEGI JAHAMAN LAA !. Nasib baik AIYSHAH dengan SYAFIKA pegi cakap dengan cikgu. Kalau tak sampai balik aku kaki ayam. Weh , kau pike apa. PENTINGKAN DIRI SENDIRI AJE !. Bapak aku pulak pegi ketawa pulak. Dea pike aku buat lawak hape.

 Mak aku pulak membebel tak habis-habis. Pegi sekolah nak belajar bukan nak bergaya. Membebel jea dari balik sekolah sampai dalam kereta.  Pegi KIP MART nak beli kasut CIPLAK. Dala buruk !. Tahun lepas kena curik PURSE dengan DUIT sekali & sume barang dalam pencil box. Tahun ne kena curik KASOT. Tahun depan kena curik ape pulak ?!. Ergh !. Tension aku !. Ne ke budak SMKIE. 

Kaki curik. Kau tak payah datang sekolah kalau kau buat kerja macam ne. Membazir duit mak bapak kau jea. Hantar kau pegi sekolah. Pegi sekolah nak ROMPAK BARANG ORANG. Kecik-kecik curik barang orang. Dah besar nanti amek nyawa orang pulak. Kau ne tak hanis-habis nak menyusahkan orang. Dala perempuan. Malu laa siket. Dah berapa ramai kau curik. Kau da boleh gantung sekolah tau. Curik ne kes berat. Kau dah boleh dapat demerit -45.  Kesian aku tengok kau T^T Aku lagi kesian tengok kasut aku hilang.

9 ♥ (s):

K.I.N.A said...

sabar dik..ada sebab Allah jadikan cmtu..nak cuci harta kita..insyaAllah nanti ada kasut lain plak..

ツTyra ツ said...
This comment has been removed by the author.
ツTyra ツ said...
This comment has been removed by the author.
ツTyra ツ said...

@K.I.N.A

dah beli pon semalam. balik sekolah jea teros pegi beli. tpy , adk nak kasot tu jugak :'( isk isk isk . geram betol laa dengan budak tu :( dala kasot ue mhl :( nak dkt 200 aww :( da nk bwd camne da kne curik :(

diana said...
This comment has been removed by a blog administrator.
haziqah alya binti azmi said...

saboo ye :)
msok smih kn best ? siap kne tudo lg curik brg skola ! :<

gne ziqa nye acc . ni HAMIZAH ZAINORI !

Anonymous said...

that's you? http://bit.ly/m9BJyZ

- amy

ツTyra ツ said...

@haziqah alya binti azmi

of coz laa . aku da jumpe bdk ue . mmg dea yg pky ksot aku . smih best ue mmg laa best . tpy , yg x bestnye kne hfl2

ツTyra ツ said...

@Anonymous

err !