Header baru !




Salam. Sori dah lama tak update. Ketandusan idea. Hehe. Semalam aku buat header untuk blog group kitorang. Heart Breaker tu nama group kitorang. Group aku ada 8 orang termasuk aku. Tapi , yang dekat header tu , aku terbuat 9 orang. Terlebih sorang. Hehe. Aku buat simple jea. Doodle tu yang menampakkan lagi cantik. Dont worry aku dah letak watermark dekat situ.  Nampak tak ?. Kecik jea. Buat apa nak besar-besar. Tak cantik meh. Aku buat header bersambung dengan blog. 


Bila letak dekat blog dea akan jadi macam ne :)

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



TADAAA !



Sangat buruk. Nak tengok lebih jelas ?. Pegi website ne http://gurlz-generation97.blogspot.com Follow sekali yea.Macam malas laa nak pegi sekolah harini. Tapi , mama ne bagi ke tak pegi segamat harini. Dapat lah aku ponteng sekolah. 2 Hari beb tak sekolah. Yea laa. Esokkan ada sekolah ganti. Tu pon kalau mama bagi. Sekali-sekale :) Bukan selalu. Betul takk ?.

Sape malas nak pegi sekolah harini sila LIKE !

0 ♥ (s):