Audition at Hotel Seri Malaysia



Salam. Harini ujibakat digi live sekolahku berbakat. Tapi , kitorang dah daftar nama. Dah dapat numbur .  Kitorang ingat dea macam dekat AF. Just juri jea. Rupa-rupanya tak. Ada penonton. Nervous gila !. Ramai budak form 3 , 4 dengan 5. Aku rasa kitorang jea yang form 2. Aku dala tak hafal step. Bukan tak hafal langsung. Sikit-sikit jea tahu. Diorang bukannya nak ajar aku. Pentingkan diri sendiri !.

Mula-mula nak buat zapin. Pastu , tukar sebab susah nak pick-up step dea. Pastu , nak pakai baju apa ?. Baju dress. Terus potong markah. Tukar lagi , lagu Lenka the show. Pelik-pelik jea step dea. Angkat kaki laa. Tah pape jea korang ne. Kata lagu ne slow laa. Tukar lagi. Lagi Stacy pulakk. Lagu jahat. Lagu dea rancak sangat. Pastu , step kitorang banyak terkinka-kinja.


Aku pon rasa pelik. Mana ada orang pakai tudung. Pastu , menari lagu jahat. Tak pena kann. Malam semalam diorang dah berlatih. Daa nak cun da. Tetibe mak aisyhah tak bagi. Pehh !. Memang macam dah nak putus asa daa. Tapi , kitorang kuatkan semangat. Mak dea akan bagi kalau kitorang tukar  zapin. Pehh !. Macam tak panas pulak an aku.

Kitorang dah hafal da step dea. Tetibe nak tukar balik an. Pehh !.Sabar jea laa !. Macam aku tak tension pulak an. Pastu , Atul ajak cabut. Mula-mula aku macam tanak. Pastu , kitorang masuk balik. Duduk duduk. Panas aww duduk dekat luar. Panas pulak tu. Pastu , ada orang digi tanya syahira. Tunggu sape ?. Pastu , kitorang cabut pegi city square. Naik bus. Kalau naik teksi.

Mahal sape nak bayar. Kau ?. Jangan harap !. Pegi , blablabla. Malas nak cerite. Bukan menarik tertarik pon. Member aku ajak pegi main token. Act , ada panjang lagi cerita dea. Tapi , aku malas nak cerita. Lengoh tangan aku tahu. Kau apa tahu. 

lima ribu aku melayang :( eceh , belum tentu lagi dapat :(

0 ♥ (s):