Injection dos ketiga + Kawad

Salam. Harini aku ade kawad macam biase dari pukul 2:00 sampai 6:00. Tapi , aku datang awal sikit bukan ponteng kelas. Nak berlatih kawad. Berlatih laa pulak. Pegi merayap ade laa :P Then , sambil makan angin. Budak 2 berlian 2 turun. Pegi bilik rehat. Aish !. Ne ta bole jadi ne.

Keluar-keluar jea budak cina. Dea nangis. Aku da mengelabah. Asyik tanye orang jea. Soalan yang same. Sakit takk ?. Tu la soalan yang keluar dari mulut aku berulang-kali. Naik muak korang dengan aku. HAHA. Tu yang aku suka !. Pastu , turn aku pula tiba. Aku memandang tempat lain.

Kerana tidak rela melihat jarum yang panjang. Mula-mula masa masukkan jarum, rasa semut api. Bila nurse tu picit ubat. Mak aii !. Bukan mak u !. Mengarut suda !. Hehe. Da habis lega sikit. Fuhh !. Time pegi kawad pulak. Break sejekap. Nak bagi ubat tu masuk *bukan ke da masuk tadi.

Bermula la kawad kaki. Mula-mula kawad tangan oke jea. Da lama-lama tangan rasa kebas + lebam. Da  la tangan kena paras. Time kawad dekat tapak perhimpunan. Bengang + malu pon ada. Sebab ada krs dengan pengakap. Kalau buat salah. Malu laa. Takkan suka kott. Haish kau ne. Diorang buat cantik jea, sume gerakkan sama. C U N habes !. Cair aku tengok krs. Krs mesti menang lagi tau.

Ape pasal entry harini skema sangatt ?! Cuba jawab !

0 ♥ (s):