Beg tajam berduri



Salam. Semalam kan aku pakai beg macam dekat gambar atas tu. Tapi, semalam aku pakai beg warne hitam. Yang dekat gambar tu kelabu. Femes beb. Ade yang ketawe. Ade wow !. cantiknye beg. Ade yang terpekik terlolong cakap cam ne " takot siak aku beg tajam berduri !. Ouh yeah !. Ade aku kesah ?!.

Nasib aku aku ne budak baik. Kalau tak dah lame aku sound kau. Sabo jea laa. Dah jeles tu dala. Sebab kau takde beg macam tu. Dekat Johor Bahru mane ade jual. Beg ne limited edition. Kau hado ?. Tado an. Diam jea laa. Harini aku pakai beg silver planet. Dah insaf. HAHA. Haish !. Bukan laa. Saje saje jea. Nak tukar-tukar beg.

Oke laa. Nak buat homework -____________________________________-

2 ♥ (s):

Anonymous said...

haha...mmg lmted edtion ke beg 2...?

ツTyra ツ said...

@Anonymous

yesh . dkt city square ade . tpy . tak byk tmpt . dkt luar negara suda semestinya hado . np nk beli kea ?