Sori tau !

Heyy. Tengok jam sekarang dah pukol berape?. Dah pagi dah. Aku masih belom tido lagi. Mate masih segar bugar lagi Tadikann dalam pukol 2 lebeh kann. Tetibe jea tenet nih tak bole connect kann. Aku pikir mama tak bayar bil lagi. Ade laa dalam setengah jam.

Baru bolem pakai. Time berokband nih tak bole connect kann. Aku pikir tak bole gune. Aku pon saje-saje mengatalkan tangan aku. Aku pon bukak lah chatbox.Aku chat laa dengan dengan budak nih. Aku type "bangang"dekat budak tuh. Tak lame kemudian *ayt nk minx pelempang .Die pon balas.

Budak tuhh ; Dah kenape?
Aku ; Err, sori. Salah orang *padahal tak salah orang pon. Just for fun.
Aku ; sori eh
Budak tuhh ; Lain kali tengok la dulu. Kau ketawe kan?
Aku; haa?. Tak paham
Budak tuhh ; ana tahu anti ketawe.
Aku ; haa?. tak faham laa
Budak tuhh ; oke laa bye
Aku ; Sori tau pasal tadi.bye
Budak tuhh ; takpe

Aku rase bengong bangang sekali . Tak gune punye berokband . Haa, tuh laa. Nak kene kan orang. Tapi, terkene diri sendiri. Sape yang susah. Kau jugak. Peace!


0 ♥ (s):