Tutorial : Seoul.fm

Assalamualaikum. Harini aku tak sekolah. Cuti PMR :D Cuti empat hari je pun -.- Sikit sangat bagi cuti == Bagilah cuti seminggu. Baru syok :) Homework pun syok gila -,- Pffftt. Lupakan pasal  itu. Tutorial ini aku  modify sendiri. Jangan tuduh aku copy code kau eh. Ade bukti ?. Whatever lah. Kita teruskan dengan tuto harini >,<

  • Copy code di bawah. Kemudian paste kan di Javascript


<center><iframe src="http://player.shoutcaststreaming.us/seoulfm/" name="player" scrolling="no" frameborder="no" align="no" width="144" height="73"></iframe>
<div style="text-align:right">
<a href="javascript:showHideGB()">
</a>
</div>
<script type="text/javascript"><br />var gb = document.getElementById("gb");<br />gb.style.right = (140-gb.offsetWidth).toString() + "px";<br /></script>
</center>

Dah ?. Savekan :D Tak boleh ? Sila komen. Saya boleh bantu :) Boleh ? Sila ucapkan terima kasih kepada saya :P Kalau nak guna tutorial ini. Sila creditkan ke blog aku. Yeee :)


Lots Of Love 
Athirah

0 ♥ (s):