Freebies : Outer space backgrounds

Hai dan assalamualaikum  Sori sejak akhir-akhir ni aku tak update. Rindu tak ? Muehehe xD  Aku online guna ipad mak aku punye. Laptop aku charge die rosak. Terkial-kial aku nak type. Tekan benda lain keluar benda lain. Sabar je lah. Benci betul touch-touch screen ni -,- Inikan pulak mak aku nak tukar. Aku pakai ipad. Mak aku pulak pakai laptop aku. Kalau nak edit blog susah lah guna ipad. Adoii. Sekarang ni aku ade dekat tempat kerja mak aku dekat BP (batu pahat). Malam nanti aku balik JB. Tidur rumah nenek :) Jangan malu-malu. Buat macam background sendiri xP Ameklah. Asalkan credit ke blog aku ♥



















Minggu depan aku exam. Mati lah macam ni. Aku tak baca buku lagi. Omo :<
Lots of love
Athirah

20 ♥ (s):

Anonymous said...

amek satu ! yg third last tu .

Danial said...

Ambil eh? :D

ツTyra ツ said...

@Anonymous

okay :")

ツTyra ツ said...

@Danial

ambil lah :) kredit tau xD

Anonymous said...

Wahwahwah , cantiknyeee .. saya suka saya suka ! hee ~

Miss SyiraF said...

saya ambil satu ye. Thank you. :)

FatinAfiqah said...

Ambil :D

Eulalia said...

ambill satuu bolehh ??

Sakinah said...

amik satu :)

ツTyra ツ said...

@Zainina Damia


Cantikkan. Act, ade byk lgi yg cntk-cntk. Suka? Ambil lah ^^

ツTyra ツ said...

@Miss SyiraF

Ambik semua pon tak ape :-)

ツTyra ツ said...

@Fyqah :)


Amat di alu-alukan ;)

ツTyra ツ said...

@Nazura Hanim


Okay dear ;>

ツTyra ツ said...

@Sakinah
Sure can!

Leo said...

saye amek 1 , eh? thanks sygg :3

ツTyra ツ said...

@the alienoid

no biggie dear :3

Shrek. said...

: saya ambek satu :D

Nur Farhanne said...

saya amik satu yea :)
thanks :D

Razzmyn Hani said...

ambil satu

Download Game Terbaru Gratis said...

Ini dia background yang saya cari2... terima kasih.. ditunggu semuanya kunjungan baliknya