Challenge in malay






Asaalamualaikum. Lagi lima jam nak berbuka. Tak sabar nak pegi bazar ramadhan. Nak berbuka. Yayy ! Aku nak join challenge in malay.  Biasa nye challenge ne dalam bahasa english kann. First time aku masuk. At least , ade jugaklah bende aku nak update. Challenge ne sepuluh hari jea. By the way , aku jumpe challenge ne dari blog comel. Thankies muchiee babe ! >.< Soalan dea senang kacang bin goreng jea xD Jommm tengok challenge nye.

  • Hari 1 - lagu yang anda dengar hari ini
  • Hari 2 - movie yang paling best pernah anda tonton
  • Hari 3 - benda yang selalu anda buat sebelom tido
  • Hari 4 - benda yang anda buat bila sorang sorang
  • Hari 5 - status anda ? relationship anda?
  • Hari 6 - tiga perangai burok anda
  • Hari 7 - tiga perangai baek anda
  • Hari 8 - pergaduhan paling terok yang pernah anda alami
  • Hari 9 - perasaan anda hari ni 
  • Hari 10 - hari ke 10.. apa yang berlaku?


Jap lagi aku nak post pasal challenge day 1 ;)

0 ♥ (s):