Hari koperasi && hari kokurikulum



Harini ade hari koperasi dengan hari kokurikulum. Dari pukul 8:30 - 1:00 tengahari. Ade cabutan bertuah, barang-barang palestin  \ macam sekolah hidayah jea /, gerai-gerai. Dekat situ dah malam pasar siang dah. Tak macam hari koperasi. Ade jual makanan dan minuman, jam tangan, pin tudung, tundung, ice cream, ice blended macam-macam lah kenn. Aku beli sepit rambut, skaf rambut. Tapi, tercicir dekat sekolah. Mase balik, aku pegang beg. Pastu, terjatuh barang-barangnya. But, aku perasan yang skaf  rambut uh jatuh. Hari isnin, konfem mesti ade orang yang ambil. Sape yang ambil aku HARAMKAN ! Faham ?! \ amboiii, marah betul :P / Walaupun skaf rambut harga dea mahal baru RM4.50. Cantik tahu skafnya ;)Ade ribbon. Wane pink dengan biru cair. Kalau pakai dengan shawl cantik gilos. Takpe nanti aku suro mak aku belikan lagi ^^ Cabutann bertuah hadiah dea best-best :D Ade basikal, DVD player, jam tangan, seterika, beg, pembakar roti,  handphone samsung dengan sony ericsson. dan banyak lagi.  Model ape aku tak tahu. Sori, takde gambar. Aku bukan tak bawak cameranya. Cameranya ade dalam beg. Begnya pulak di pegang oleh Danielya \ betol ke aku spell nama dea. LOL / Bibik baru aku. Tapi, takde gaji. 


Yayy ! esok pegi jalan-jalan pegi Angsana. Beli baju raya :D

0 ♥ (s):