Lagi dua hari nak puasa :)



Assalamualaikum. Sori sebab dah lame aku tak update. Not in blogging mood. Mood memang down gila gila. Aku kalau online pon aku bukak efbie dengan youtube. Tengok movie. Now, im backk !. Taraa ~ Harini dengan esok last aku melantak puas-puas. Sebelum ramadhan menjelang. Bulan yang suci. Bulan yang di tunggu-tunggui oleh sume umat islam. Ramadhan is coming in my life again


Datang sebulan sekali dalam setahun.  Nanti pegi bazar ramadhan mesti beli makanan banyak-banyak. Nafsu nafsu ~  Dapat minum air katira.  Aku suka air tu. Sedapp kannn ?  Terliur pulakk aku dengarr  xD Dekat bazar ramadhan jea  boleh jumpa air katira ne. Name air nye pon dah nak dekat-dekat dengan name aku. A-tee-raa kaa-tee-raa. Athirah katira. Name baru :P Esok dah start solat tarawih


Jangan tak pegi pulak yaa. Dapat pahala wokk !. Aku tak suka puasa kat sekolah. Sebab ape ?  Sekarang kan musim panas. Bibir pon menggedik. Asyik kering jea. Kelas aku tingkat tiga. Macam dah naik gunung everest jea. Padahal kelas tingkat tiga jea. Pastu, nampak pulak budak yang tak puasa. Pehh ! macam sedapp jea kann. Tunggu kau. Nanti dah raya. Aku melantak puas-puas. Kalau aku puasa. 


Biasanya mak aku bagi RM2 satu hari. Tahun ne aku tak tahu lah. Raya tahun ne. Aku dah bosan pakai skinny jean. Aku nak pakai macam Hana Tajima. Meletop wok ! Aku nak beli maxi dress stripe. Tapi, tak jumpe pon. Sape tahu jual dekat mane ? 

Selamat menjalankan ibadah puasa , dan menikmati bulan 1000 bulan. Jangan ponteng puasa pulak yaa kawan-kawan :)

0 ♥ (s):