Aku ingatkan dah raya. HAHA !




Semalam aku pegi Skudai Parade beli baju raya. Hee :) Excited nak raya. Konsep hari raya kali ni ala-ala Hana Tajima. Cewahh !. Baru beli sepasang. Nanti nak beli lagi :) Baju dea wana puteh. Kain dea wane biru gelap. Aku nak wane hitam. Tapi, kakak aku dah ambek dulu == Baju dengan kai dea bercamtum. Pastu, pakai dengan legging hitam dengan cardigan. Pastu, pakai shawl macam Najwa Latif dengan pakai kasut tunggi. Waaa !. Cantik gile siod :D Aku nak beli maxi dress striped. Tapi, takde pon. Skirt arabella dengan maxi skirt pon cantik jugak. Dekat mane haa jual ?. Mau beli deh :) Awww ! Retro long pant :* Sume cantik-cantik. Tapi, ade jual dekat mane ?. Dekat JB ne kurang sikit. Aku tahu dekat internet banyak lah. Pastu, beli kakak punye contact lens. Aku tak beli. Tak mao lah. Susah nak masukkan. Aku dah pena try. Pedih mate @@ Then, beli COOL BLOG. My fav tu :D Beli yam blog. Sekarang ne kan season yam kann ?. Beli barang dapur dekat Econsave. Pegi pasar peladang pulak nak buat kain. Buat maxi skirt. Weeee ~ Pegi Maslee pulak. Beli ikan, sotong, and bla bla bla :P




Btw, sape tengok fireworks tadi ? Aku pon tengok. Aku ingatkan dah raya. HAHA !. Baju raya baru beli sepasang. HAHA. Rupe-rupenya ade orang cina baru pinda. Sumpah berdekak. Pelik-pelik jea orang cina zaman sekarang ne. Mengalahkan perdana menteri. Mama, nanti kalau pindah rumah lagi buat macam orang cina tu nak ? LOL Perdana menteri pon tak macam tu. Ramai yang tengok termasuklah aku. Orang tu main fireworks  takde pulak polis datang. Kalau dekat pulai perdana rumah lama kalau main fireworks  nanti ade polis datang. Lama jugaklah dea main adelah setengah jam gitu. Mak aku cakap fireworks tu mahal dalam dua ribu macam tu lah. Membazir duit jea. Baik bagi aku jea. Muahahaha. Dapatlah aku beli canon dslr dengan fixie. Kuat gile bunyi dea. Fireworks dea pon cantik. Berwarna-warni. Macam dekat gambar atas tu. Mase last sekali tu, dea baling tinggi gile nk bagi satu impian emas dengar ape ? 

0 ♥ (s):