Happy Birtday Grandma !





Happy Birthday to You
Happy Birthday to You
Happy Birthday to nenek
Happy Birthday to You.


Semalam birtday nenek yang ke tak ingat :P Aku ne cucu mitali. Kau hado ?. Ceh cehh. Cucu mitali apekejadahnyaa kalau tak ingat umur nenek. Aku tak bagi pape present. Tak mampu lagi. Duit dah pokai xDD Pastu, mama ajak makan dekat luar. Makan dekat Firdaus Stulang. Makan ikan stim dengan ikan masak cili padi. Pedas siod. So, aku nak ucapkan happy birtday nenek. Semoga sihat selalu. Semogo dimurahkan rezeki. Semoga umur panjang :D 




Tadi ayah aku balik bawak kek. Then, ayah aku cakap cer tengok dekat kek tu hari jadi sape ?. Aku pi tengok takde name pon. Immposible :P Setahu aku semalam hari jadi nenek. Kalau hari jadi nenek. Tapi, nenek tak datang pon. Entah entah ayah aku pon tak tahu hari jadi sape. Aku pon makann jea laa. Keknyaa tak sedap. Rasa dea macam macam air dr 101. Sebijikk. LOL. Aku tak suka minum air tuu.



0 ♥ (s):