Kuantan



Salam. Haritu cuti 3 hari. Kau pegi mane ?. Aku pegi Kuantan jea. 3 hari 2 malam :) Hari Sabtu gerak pukul 10 pg. Kelam kabut aku kemas baju. Dah nak pegi. Aku masih terhegeh-hegeh kemas baju. Ish ish ish. Anak sapo laa tu ?. Kuikui. Singgah dekat bengkel segamat. Pastu , sambung balik berjalanan ke Kuantan. Hantar FAIZ dekat Muadzam Shah. Terus ke Kuantan. Sampai  sana dalam pukul 7 malam. Tak tidur dekat hotel. Tidur dekat homestay. Relex-relex sekejap. Malam siket baru keluar pegi makan malam.

Ahad 1.05.2011


Bangun pagi. Gosok gigi. Cuci muka. Terus mandi --' Pukul 10 gerak pegi Cherating. Jauh jugak tempat dea. Laut dea tak best. Terbukak. Ada banyak sampah masyarakat. Pastu , ramai orang pulak tu. Pegi tempat lain. Mandi punye mandi dah dekat nak zohor. Makan-makan lapar. Dah berjam-jam berendam dalam air masin. Then, pegi petronas. Mau mandi-manda. Aku keluar jea dari toilet tu , da beratur panajang. HAHA. Pandang kiri. Ternampak KERETA BOB LOKMAN. Warna putih kereta dea. Pegi Kemaman pulak. Makan satar. Boleh laa tahan sedap dea. Rasa ikan. Kedai tu popular. Perna masuk surat khabar.  Tapi , kecik jea satarnya ==' Taik hidung masin betol laa. Masa aku tengah makan satar. Aku ternampak lagi artis yang bernama LINDA ONN. Muka dea natural jea. Pakai baju merah. Spec merah. Kebetulan ada JOM HEBOH KUANTAN pegi jalan-jalan dekat situ pulak. Aku jumpa artis lagi , Zain saidin , Azza Elite , Akim af dengan tomok. Tak sampai setengah jam dah balik. Panas gile. Balik jea HOMESTAY. Tengok cermin muka aku dengan tangan aku merah. Belang-belang. Baru aku perasan sebelum ne  aku puteh rupanya. HAHA. Sengal ~

Isnin 02.05.2011


Bangun macam biasa. Mandi-manda. Makan-makan. Siap-siap kemas barang. Dah nak balik laa dherr. Sebelum nak balik singgah dekat BUKIT GAMBANG dulu. Bermani-manda. Best siod. Lagi lagi 6 lane race. Nak tercabut jantung aku. Bertambah merah muka aku --' Muhaha. Mandi punye mandi dah nak bertolak ke JB. Jalan-jalan dekat BANDAR SEGAMAT. Then ,  makan malam dekat JUARA IKAN BAKAR dekat SEGAMAT.

Aku pegi KUANTAN. Kau pulak pegi mane ?. Cer cite cer cite :)

0 ♥ (s):