Entry rojak :)



Salam 1 Malaysia. Ceh ceh :P Tadi mama ajak pegi Batu Pahat. Aku dah kemas baju. Pastu , tak jadi pegi. Sabo jea laa ~ Sebab nak cari handycam. Tak jumpe-jumpe dari hari tu. Handycam tu bukan aku punye. Mak aku pinjam dari pak ude. Aku memang tak reti jage barang mahal. Aku bukan nak tunjuk-menunjuk okay. Aku dah bayak kali tukar handphone. Tak silap aku dah 9 kali kott. Sekarang gune handphone LG. Akibat tak reti jage. Letak sepah-sepah. Aku pon cepat lupa * bukan nyanyok okay -.-'  Sebab tu senang hilang. So , lepas ni kalau sape-sape suruh aku pegang barang yang mahal , jangan bagi dekat aku == Kalau hilang. Tanggung sendiri. Tapi , mak aku tak marah. Cube membebel jea. Mak aku akan membebel 24 hours tak henti-henti ,  kalau barang tu barang orang lain. Terselamat laa aku. Kalau tak aku kene cari satu office mak aku. Mampus eden =,= "


Buruk tak ?. Simple duple jea aku buat. Free of  charge. Header ini sudah berpunye. Click sini untuk ke blog Aneyz. Blog dea pon simple duple. So , kena laa. Maaf kalau buruk. Aku bukan sepro macam kau :) Masih banyak aku perlu berlajar :)