Hangout !



Salam. Tadi dalam pukul tujuh. Aku dah bangun *alamak !. kantoi pulak tak solat subuh xD Mandi-mandi. Gerak dalam pukul lapan lebih. Nak sarapan. Dekat rumah bibik belum masak lagi. Then, nenek telefon. Suruh tunggu dekat petronas *betul ke ejaan aku tu ?. Ahh , lantak laa !. Tak jadi laa nak sarapan -_____________________________________-

Then , gerak. Tetibe ada benda yang jatuh dan terkena dekat kereta. Kereta atok rosak. Berasap. Berhenti dekat depan tol. Nak betulkan. Then , blablabla. Aku dengan kakak snap picture dekat tengah-tengah jalan. Bestt. Macam orang gila. Nak mati sangat apa budak ne ?. Haiyoo !. Mana ada kereta meh. Tak banyak kereta. Jalan baru. Nak tengok ?. Tak bole meh. Gambar aku freehair :) Urat Aurat.

Dah tahu aurat. Asal tak pakai tudung ?. Suka hati aku laa :P Aku punye pasal laa xD Then , ucu datang bawak kereta wish. Then , gerak pegi Kota tinggi. Pukul 12 baru sampai. Dah sampai , terus makan. Lapar. Tadi tak makan. Kebuluran. Macam tak makan setahun xD Then , masuk dalam. Makan kuih. Dah kenyang. Apa lagi. Tidur laa. Haish !. Budak ne memang tak malu betol laa. Tidur rumah orang.

Dala time tu orang lalu-lalang. Hehe. Sempoi. Buat dunno jea laa :P Tidur sambil tunggu pengganti datang. Penggantin datang pukul dua ptg. Tunggu punye laa tunggu. Dah malas. Balik jea laa. Time nak balik , penggantin baru nak sampai. Haishh !. Then , balik rumah. Lepak depan tv. Relex-relex sekejap.   Pastu , pukul 6 lebih keluar lagi. Pegi Larkin.

Time lalu dekat Larkin. Teringgat pulak masa audition hari tu. Memalukann jea. Kuikui. Then , pegi jalan-jalan dekat dalam tu. Beli tudung dengan jam tanggan jea. Mula-mula aku nak beli baby g. Tapi , mahal. Kecik darah betol laa !. Harga dea 399. Then , mak aku suruh tukar jam yang murah sikit. Kalau nak macam tu. Yang tak ori ada. Then , aku cakap tanak. Jatuh market aku. Wakaka !.

Aku pon beli laa CASIO. Harga dea 150 macam gitu laa. Warna pink jugak !. Then , aku bodek mak aku pegi ANGSANA. Yippe !. Aku pegi dekat kedai vintage. Tinggkat 5. Bersebelahan dengan kedai HOTT kott *nampak beno menipunya. Aku beli botol air vintage , beg vintage , scraf vintage , apron vintage tu jea laa kott.

Nak tukar handphone jugak !

2 ♥ (s):

Ivy Rian ♥ said...

org larkin ke? hihi^^

ツTyra ツ said...

tak laa. jalan-jalan jea. sye owg joho. awk ?