Eeee !. Malu-malu --'


Salam. Perhh !. Bengang gila laa harini. Malu pon ada. Tadi sekolah , masa nak naik tangga pegi ke kelas. Aku TERjatuh. Makk aii !. Bengang gila masa tu. Dala dekat belakang aku ada budak lelaki. Nasib baik ada Aisyhah. Dea cakap CHILLEX. Kalau tak aku dah sound baik. Kalau Aisyhah tak cakap CHILLEX pon aku tak akan sound. Aku kan pemalu orangnya. Choyy !. Geli jea aku dengar. Aku pon tatau macam mana aku bole jatuh. Mayb , aku tak nampak ada tangga kott --' Atul cakap aku jatuh macam SUPERMEN. Kau hado ?. Ta hado kan. Nasib baik aku berpahut dekat Atul. Kalau  aku tak pegang. Mayb aku dah TERjatuh TERgolek. Macam ayam golek. Hmm , sedapnya ! *Aikk , tetibe jea. Nak makan ayam golek. Kene tunggu bazar ramadhan. Rasa pakar pulak. Ni dah lari dari tajuk ne :) Buat dunno suda :) Perhh !. Malu siod !. Memang tak bole dilupakan. First time aku jatuh dekat tangga sekolah. Ehh , dah masuk 2 kali laa. Haiyoo !. Lagi satu jatuh dekat tangga depan. Tak bengang sangat. Tak ramai budak. Cikgu pon ada. Tapi , tu masa aku form 1. 

4 ♥ (s):

cik e said...

lahhh . len kali hati hati . standard kena jaga hehehe ^__^

cik e said...

lahhh len kali hati hati kay ? standard kena jaga hehehe ^__^

ツTyra ツ said...

@EwaFiwa

okeoke . tengs for ur nasihat :)

ツTyra ツ said...

@EwaFiwa

okeoke. tengs for ur nasihat :)