Perang pen !



Heyy. Dah berabat-abat *melampau aku tak hupdate. Aku jarangg online. Pagi jea on. Mlm kadang-kadangg jea. Studyy *ecehh, geli jea aku dengar xD Exam dah dekat *ayat tak bole bla. Minggu depan dah start exam. Nak pengsan aku dengar. Aku tak ready lagi neh. I HATE EXAM. Lagi lagi MATH.

Kan bestt kalau takde exam. Macam dekat luar negera,sekolah diorang mane ade exam.Dekat Malaysia dea ade. Pastu, nak pegi sekolah bole bawak henpon. Bebas gile. Kalau malas sangat nak bawak buku. Bole simpan dekat locker. Wahh !. besttnye kalau aku dapat sekolah dekat luar negare. Indahnye dunia !.

Tapi, tu sume angan-angan jea. Kan bestt kalau jadi kenyataan. Oke stop berangan !. Tadi, satu hari aku tak masuk kelas. Bukan ponteng. Aku kan budak baik *sila muntahh. Aku kawad puteri islam. Aku kompius aku neh KRS ke puteri islamm. Haiyoo ! o.O Manyak peningg lorh

Doakan aku dapat straight 'A'. Amennn ~

0 ♥ (s):