Kem Motivasi Jiwa Murni + Holiday

Salam. Hari 12-14.03.2011 kan aku ade pegi kem motivasi jiwa murni. Kem tu untuk yang ade problem. Tapi, aku tak laa terok sangat. Aku just ade problem, cakap kasar. Macam bonggok, sial, tumbuk kangg etc. Aku suka cakap macam tu. Aku pon tatau. Tabiatt. HAHA.Kem ue takde laa suka dende orang. Tak ketad sangat disiplin. Oke laa. Not bad laa.

12.03.2011

Malam dea ade jalan dekat hutan. Tutap mate sambil zikir + pegang baju kawan. Jangan lepas kalau lepas sesat. Tatau. Pastu ade bunyi babi hutan dengan hantu. Abang fasi tipu. Rupe-rupenye jalan dekat padang jea. Naik bukit. Turun bukit. Naik tangge. Turun tangge. Lalu dekat lumpur. Lalu tempat yang same. Sengal kannn :D

13.03.2011

Petang ade buat kerje dalam kumpulan. Dekat dewan dengan dekat sungai. Sungai dea bau busuk. Macam tempat loji pon ade. Yuckkk !. Malam pulak ade  segmen nangis-nangis. Fasi-fasi ade letak tuut dekat ats meja. Takuttt !. Shhh !. Diamm ! :B

14.03.2011

Balik tyme. Fasi suro bagi surat luahan hati dekat mak bapak. Aku tulis tah pape jea. Tapi, aku tak bagi maluu + takutt ayah aku betambah marah. Tido dekat challet dekat dekat dengan area sungai chongkak.  
Ape lagi terjunn laa. Petangg main atv. Bestt !. Mencabar. Aku buat dirft !. Cunnn ! :P

15.03.2011

Balik JB. Sebelom balik aku pegi Time Square. Main dekat cosmo world. Bestt !. Peningg !. Aku nak sangat naik rollecoster. Takde orang nak temankan. Sume penakutt !. Then, pegi shoppingg. Aku beli beg landak. Unik gile + mahal. Aku nak beli jam. Tapi, tak sempat nenek aku ade meetingg !.

Harini aku banyak laa pulakk post blog !. Kebosanan melande laa katekannn :)

0 ♥ (s):