Contest Blog Paling Sweet


Heyy. Tadi aku berblog walking. Aku nampak contest. Teros jea masuk. Blog neh takde laa sweet sangat. Sawit adelah :P Aku takkan menang punye :) Percayalah. Ramai lagi blogger-blogger yang handal :) Mayb bukan rezeki aku :) *keputusannye blom lagi keluar dah berdrama pulak = ="

Jum skodengg syarat-syaratnye ! *copypaste jea !


1. Follow blog HanisMizzMia and AWAN untuk korang senang update dengan kitorang. Kalau tak nak its okay :)
2. Buat entri pasal contest nie. Ambil banner and link kan terus melalui banner tu.
3. Warga Malaysia! Jantina: boys and girls boleh :D 
4. Contest akan terbatal secara serta-merta jika kurang daripada 5 bloggers.
5. Tarikh tutup 1 April. 50 bloggers sahaja. 
6. Tag 3 orang bloggers and pastikan mereka tahu mereka di-tag.
7. Don't care blog korang black or not  (like AWAN's bloggie ) asalkan ada flavor sweet like sugar! ;)


Just ade 3 winners SAHAJA ! 

FIRST PRIZE: Banner
SECOND PRIZE: Body shoutmix/ tab shoutmix
THIRD PRIZE: Cursor

Aku nak tag


Tarik  menarik tertarik bukann ?. Jum amek perluang keemasann ! Jangann lepas kannn !. 









0 ♥ (s):