Percutian selama sembilan hari :)



Heyy. Bestt wokk !. Aku pegi Sungai Besar, Shah Alam, Kuala Lumpur, Negeri Sembilan dengan Kluang. Banyak tempat yang aku pegi. Percutian yang TERBAIK <3  Dah lame tak pegi jalan-jalan. Asyik terperap dekat rumah jea. Nak jugak pegi jalan-jalan. Bukan selalu.

Selasa, 1.02.2011 sampai Khamis 3.02.2011 =>Pegi Sungai Besar. Aku tido dekat homestay. Homestay dea dikelilingi dengan sawah padi. Luas gile sawah padi. Cari remis ditepi Pantai Sg. Apong dengan pansan terik. Menangkap ikan keli menggunakan tanggan. Aku tak tangkap. Geli jea nak pegang ikan keli. Hehe.

Main layang-layang. Angin dea kuat. Sume aktiviti kampung. Nanti mak aku cakap raye nanti. Pegi homestay lagi. Aku mane ade kampung. Rumah nenek aku dekat bandar. Family aku sume duduk dekat bandar :)

Jumaat 4.02.2011 =>Pegi Shah Alam. Tido dekat Goodhope Hotel. Malam pulak pegi i-city. Bestt. Lagi      lagi masok dekat snowalk. Sejuk gile. Macam dekat dalam peti ais. Mase nak balik pulak pegi taman pertanian kott. HAHA.

 Aku dah tua. Tak ingat. Ngeh ngeh --" Dekat situ pon ade 4 musim. Die ikot cuaca dekat eropah. Aku pegi hari tu. Musim salji. Tak berape sejuk sangat. Yang dekat snowalk sejuk gile bhaii !

Sabtu 5.02.2011 =>Tido dekat kampung Fitri (sedare) Tak pegi mane-mane. Duduk rumah jea. Semalam dah seharian berjalan. Relex pulakk. Satu hari aku menghadap laptop. Maklum laa ade WiFi. Orang jakun macam itu laa. Kehkeh :] Time nak balik. Singgah dekat Muzium. Sambil bergambar.

Ahad 6.02.2011 =>Pegi kluang pulakk. Menginap dekat Hotel Kluang Baru. Tak pegi mane-mane. Duduk hotel jea.

Isnin 7.02.2011 =>Pegi rumah Fitri. Lepak-lepak jap. Then, petang dalam pukol 6 gitu. Gerak pegi check in. Aku tido dekat rest house.

Selase 8.02.2011 => Balik rumahh :) Penatt wokk !. Orang pegi sekolah. Aku pegi jalan-jalan. Gerek an. Hehe ^^

Wow !. Panjangnye entri aku. Hehe. Ade orang nak bace ke ?. Aku rase tidakk :)

0 ♥ (s):