Kontest Blog Saya Kemas Dan Deep Pink


Heyy. Hari nehh aku masuk kontest kali ke-10. Banyak kann. And, banyak aku tak menang :'( Kontest nehh Kene tag oleh miza. Thakies babe !. Act, da lame dea tag aku. Baru harini aku join. Hehe xD Jom tengok syarat-syaratnya !

Mesti wajib follow blog ikha , kalau korang cakap da follow tapi kalau ikha tgk dekat senarai follower ikha tk de nama korang , serta merta ikha buang nama korang Ambil banner contest ini oke ?




Tag 4 orang bloggers . Pastikan bloggers tu tahu yang korang tag dorg..



Oke , jika blog korang bertemakan warna biru , pink , purple , hijau atau apa2 warna tema , korang just buat nama contest tu jadi : Blog Saya Kemas Dan (Pinky , Hijau , Purple , atau tema blog korang lah..)Paham?? Paham?? Paham?? Kalau tak paham tanya kat shoutbox oke..

Buat entry pasal contest ni.


Mesti lahh tinggalkan link entry contest korang itu..WAAJIIBBB!!!!!!(kat shoutbox ataupun dekat komen oke??!)

Ikha akan batalkan contest ini serta merta kalau peserta hanya ada kurang daripada 10 orang..Sebab itu ikha suruh korng tag orang..
Tarikh tutup nya ialah pada 28.2.2011 . *kalau ada perubahan ikha akan beritahu. 




Oke , hadiah ??


Tempat pertama : Topup Rm 30
 Tempat kedua : Topup Rm 15
Tempat ketiga : Topup Rm 5

Oke , itu sahaja..sorry yeah hadiah nya tak lumayan..yeee.. ~Ehh..tinggalkn link entry korang ea kat komen atau di shoutbox.. :)

Aku nak tag


0 ♥ (s):