Beli satu percuma satu

Heyy. Cuba kau tengok blog aku. Ada perubahan takk ?. Or biase jea ?. Memang nak kene congkel mate laa tu. Cantik takk ?. Yang nehh yang lagi oke ke nehh lagi buruk ?. Header aku buat sendiri. Gune photoscape only !. Takde suro orang buatkan. Header yang sebelum nehh bukan aku buat. Aku suro orang yang buatkan.

Name dea Farah. Dea pon ade blog jugak. Tekan sini. Blog dea cun melecun. Tak macam blog aku nehh :)Cursor oke tak ?. Tranprent pink star. Cursor yang lame pon bukan aku buat jugak. Awek nehh yang buatkan :) Nehh dulu punye cursor. Kalau nak amek. Amek laa. Tapi, kene mintak izin dulu. Cun tak blog aku nehh. Kalau tak cun aku bole tukar yang lame. Kalau dua dua tak cun. Aku bole buat yang baru.

Sebelum



Selepas


Okie laa babai. Nak mandi XD. Jap lagi nak pegi sekolah.

0 ♥ (s):