Award and tag :)

Award dari Sys Shazie. Chumell kann ?. Nak award nih ?. Kene follow sys shazie dulu. Baru bole amek :) Oke. Seterusnye, Tag nih pon dari sys shazie jugak !. Jom jawap :)

Apakah status anda ?.
Sudah tentu single mingle :)

Ceritakan tentang diri anda.
Name aku athirah. Di kontotkan jadi Tyra :) Birtday aku pada 22.12.97  Tahun depan aku form 2.  Aku stay JB. Aku bersekolah di SMKIE. Meminati Taylor Swift :)

Ceritakan tentang Blog anda.
Blog ni berumur 6 bulan 3 minggu *maseh bayi :) Diberi name Aku, Kau dan Dia. Yang bertemakan pink :) Isteri ke-4 Mempunyai 209 anak :) 

Apa pandangan anda tentang dunia blog ?.
Dapat meluah kan perasakan yang terpendam dengan share masalah dekat blogger nih :) Boleh mencantikkan blog dengan citarasa kita sendiri :) 

Nasihat anda kepada rakan-rakan yang baru nak buat blog
Rajin-rajin lah update. Banyakkan gambar dalam entri untuk tambah menarik :)

Nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda
Tiada sebarang keunikan =,="

Sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog ?.
Err.Tuh tak pasti lagi. Ajal maut semua di tangan tuhan. Selagi aku berdaye update. Aku update :)

 4 blogger yang terkene tagged :)


0 ♥ (s):