Hospital



Heyy semalam punye semalam aku pegi hospital nak chek-up . Pehh bosan gile dekat sane baseb baek aku bawak laptop . Diorang tengok jea aku maen . Kamu jakon eah ? . Tak pernah nampak orang main laptop ker ? . Ish ish ish .  Kasian  betol r  . Huhu . Aku main laptop . Sekejap sekejap jea . Apelah mak aku nih . Aku pegi dalam pukol sebelas lebeh balek dalam pukol lime lebeh an . 


Pastu  , pegi Kipmart nak beli barang Akid . Pastu , beli makanan nak makan lah . Pastu , pegi rumah baru . Nak amek ayah . Aku mandi sekali dekat sane . Pastu , pegi makan malam dekat Mahalaila . Aku ode nasi ayam merah . Yang sampai makanan yang lain pulak nasi goreng kampong . Aku pown makan aje la . Pastu , waiter ue datang dye cakap " tersalah hantar " . Aku makan dua pinggan gerek an . Hehe . Lapar gile . Mase dekat hospital kan makan tengahari jea . 

0 ♥ (s):