akhirnye selesai jugak exam : ]




heyy alhamdulilah selesai jugakk exam mid year .
cuti dua minggu 
cuti dua minggu nih aku dengan kakak aku  planning nak pergi skudai parade .
actually aku nak pergi city square then mama cakap jauh sangant lah .
pergi yang dekatdekat kan boleh bilebile mase mama boleh amek  betol tak betol tak ? .
 fikirpunyefikir tempat paleng skudai parade  en en en ?  .


dekat tak dekat sangat kankankan  ? .


then mama cakap kenape tak nak pergi angsana je ? . 
angsana kan palengpunyepaleng dekat dengan rumah keluar je rumah go staright don belokbelok dah dah nampak angsana .                                                        
sebabnye  dekat angsana nih  ramai ustazah .
then , aku dengan pening nak invite sape ? .
aku dah invite atul tapi aku tak tahu die pergi ke tak .
Adoi ! .
aku dah sms die but die tak reply pon .
nak ajak sape nih ?
peningpening 
ade idea ?
aku dah ajak budak kelas aku diaorang tak boleh pergi ade yang emak tak bagi , ade yang balik kampung , pergi cuticuti malaysia . adoi .
saket kepala ! .
bye r dah malam nih . 
GOOD NIGHT : ]


0 ♥ (s):